Patrick Poppet

| Neděláme kabelky, tvoříme poppetky |

Vítejte u #patrickpoppet, značky prémiových kožených poppetek (rozumějte kabelek) a doplňků. Značku založila Lucie Kalousová na podzim 2017, v průběhu roku 2018 pak došlo k registraci ochranné známky. Sen se tak pomalu začal stávat skutečností. Následoval zdlouhavý proces vývoje prototypů a ladění těch nejmenších detailů. V druhé polovině roku 2019 spatřila světlo módního světa první kolekce s názvem Black Diamond Collection, inspirovaná černým diamantem. Limitovaná kolekce Summer Edition rozzářila léto 2020. Na podzim téhož roku pak byla uvedena variabilní 3x3 Collection, která se přizpůsobí potřebám nositelky. Všechny tyto kolekce můžete objevovat zde

Na jaře 2021 jsme s nadšením představili novou spolupráci a nový projekt - ambasadorkou značky se exkluzivně stala Tereza Franc, 1. česká Madame Cognac & Champagne. Při této příležitosti Lucie uvedla své autorské obrazy s plíšky od šampaňských nebo se zbytky usní, na jejichž tvorbu načerpala inspiraci během života v Lucembursku.

V Patrick Poppet pracujeme jen s těmi nejkvalitnějšími lícovými usněmi lokální produkce, využíváme také prvotřídní usně a komponenty z Itálie. Naše usně vždy pocházejí z hospodářských zvířat! To znamená, že kůže nikdy nebyla primární surovinou, pro niž byla zvířata poražena! Čisté geometrické tvary poppetek navíc zamezují plýtvání usněmi a vedou k redukci odpadu. 

Vytvořit jednu poppetku trvá přibližně 2,5 dne poctivé řemeslné práce. Ano, cca 80 % práce jako je krájení, lepení, podšívkování, zažehlování, opracování hran a podobně, probíhá ručně. Přesně tak, jak to kdysi bývalo a tak, jak nás to stále baví. Značka Patrick Poppet ve svém logu nese jméno hlavního města Prahy, protože jsme hrdí na svůj původ. Dalším poznávacím znamením je na zakázku zhotovená zlatá podšívka s logy a stylové balení produktů. 

Designérka značky

Jmenuji se Lucie. Od studií sportovního managementu mě osud zavál k eventům a PR pro nejhodnotnější, obzvláště technologické, značky světa. Já jsem však byla stále silněji přitahována světem módy a umění, což vyústilo v projekt o české módní scéně a jejích tvůrcích s názvem Czech Fashion Design. Praktické zkušenosti jsem poté sbírala u návrhářky Kamily Vodochodské a v La Gallery Novesta (dnes VIDDA fashion & living concept store), teorii zase na kurzech Fashion designu na Střední průmyslové škole oděvníUMPRUM a na Sutnarce (UUD ZČU). Plna inspirace a potřeby vnitřní svobody jsem pak začala sama tvořit. Od toho už byl jen krůček k založení autorské značky Patrick Poppet. Zkrátka "cesta je cíl".

A proč právě kabelky? Protože je zbožňuje a nosí snad každá žena, stejně jako já. Navíc si myslím, že je to něco jako vizitka a alespoň jednu kvalitní kabelku by měla vlastnit každá z nás. A proč právě Patrick Poppet? Protože, kdo by nosil kabelku s mým jménem :-)? Teď vážně. Patrik je můj syn, má láska, má inspirace a právě díky němu, na mateřské "dovolené", jsem měla příležitost značku založit. Anglické "poppet" neboli česky "zlatíčko" už jen dotváří celek - on i poppetky jsou vlastně taková zlatíčka.